31
Beschikbaar
31
Niet beschikbaar
Het zal niet altijd mogelijk zijn om aan het verzoek van de voorkeursdatum te voldoen. We houden er wel zo veel mogelijk rekening mee.
closeSluiten
slide
Stichting Prehistorisch Kamp Apeldoorn - Haps | Park Berg en Bos | info@hapsproject.nl
slogan Haps

Algemene voorwaarden

De Stichting Prehistorisch Kamp Apeldoorn is een ongesubsidieerde instelling. 

Dit betekent ondermeer dat wij de kosten die eventueel worden veroorzaakt door het annuleren van gemaakte afspraken op de betrokkenen moeten verhalen. 

  • Bij uw aanmelding voor deelname geeft u zo nauwkeurig mogelijk het aantal deelnemers van de betrokken groep op.

Minimum en maximum aantal deelnemers

  • Wat betreft het aantal geldt een minimum van 22en een maximum van 55 voor scholen.
  • Voor overige groepen geldt een minimum van 15 betalende deelnemers en een maximium van 55 gasten.
  • Voor het Paas-, Hemelvaart- en Pinksterweekend geldt een minimum aantal deelnemers van 30 betalende deelnemers en een maximum van 55 gasten.
  • U kunt tot twee weken voor het project wijzigingen van het aantal deelnemers doorgeven. Op deze opgave baseren wij onze inkoop van voedsel.

Definitieve overeenkomst: 

  • Met de ontvangst van de reserveringskosten €125,- is de overeenkomst definitief.

Facturering:

  • Binnen twee weken na afloop van het kamp krijgt u een factuur toegestuurd voor de kampkosten waarbij de reserveringskosten in mindering worden gebracht. Het werkelijke aantal deelgenomen deelnemers wordt dan afgerekend overeenkomstig  onze voorwaarden.
  • Deze nota dient u binnen 30 dagen te betalen.
  • Haps is niet BTW plichtig wat betekend dat er op de factuur geen BTW in rekening gebracht wordt.

 Tarieven: 

  • In februari worden de tarieven vastgesteld en gelden dan voor het komende schooljaar.

Bij een eventuele annulering hanteren wij de volgende regels:

  • bij annulering langer dan drie maanden voor de aanvang van het kamp vervallen de door u betaalde reserveringskosten aan de stichting;
  • bij annulering korter dan drie maanden en langer dan twee maanden voor de aanvang van het project wordt 25% van de verschuldigde deelnemersbijdrage bij u in rekening gebracht;
  • bij annulering korter dan twee maanden en langer dan een maand voor de aanvang van het kamp wordt 50% van de verschuldigde deelnemersbijdrage bij u in rekening gebracht;
  • bij annulering korter dan een maand voor de aanvang van het kamp bent u de volledige deelnemersbijdrage verschuldigd.